Wyjazd grupy modlitewnej 04.10.2013 – 06.10.2013 r.

P1010210 (Kopiowanie)W piątek 04.10.2013 r. wczesnym rankiem zebraliśmy się  na parkingu przed kościołem i wyruszyliśmy na nasz 3 dniowy wyjazd. W godzinach południowych dotarliśmy do Krakowa, gdzie przywitał nas hejnał mariacki. Następnie spacerowaliśmy krakowskim rynkiem, a także udaliśmy się na ulicę Franciszkańską 3, na której nasz papież Jan Paweł II witał młodzież. Zaraz potem przemaszerowaliśmy na Wawel, gdzie nawiedziliśmy groby naszych władców. Centrum naszego dnia stanowiła Msza św. i Koronka do Miłosierdzia Bożego, w której uczestniczyliśmy w Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Łagiewnikach. Po Eucharystii weszliśmy na wieżę, z której podziwialiśmy piękną panoramę Krakowa. Na koniec naszego pielgrzymowania w Łagiewnikach oddaliśmy hołd relikwiom św. siostry Faustyny Kowalskiej. Wieczorem dotarliśmy do Kacwina (leżącego w Pieninach), gdzie zjedliśmy obiadokolacje i spędziliśmy noc.

P1010377 (Kopiowanie)Następnego dnia  wędrowaliśmy  i poznawaliśmy Pieniny. Rozpoczęliśmy od spaceru  przepięknym Wąwozem Homole. Potem udaliśmy się do Szczawnicy, gdzie wjechaliśmy kolejka linową na szczyt Palenicy. Tam zjedliśmy ciepły posiłek i bawiliśmy się na torze saneczkowym. Kolejnym miejscem, które nawiedziliśmy było Krościenko nad Dunajcem,gdzie został założony Ruch Światło-Życie przez sługę bożego ks. Franciszka Blachnickiego.  Na Kopiej Górcę w kaplicy oazowej ks. Łukasz Lach sprawował Eucharystię. Umocnieni duchowo pojechaliśmy nad Zalew Czorsztyński i do zamku w Niedzicy. Na koniec dnia zwiedziliśmy również wieś w której mieszkaliśmy – Kacwin.

IMAG1955 (Kopiowanie)W niedzielę po porannej modlitwie i śniadaniu wyruszyliśmy w drogę powrotną do naszych domów. W podróży nawiedziliśmy Sanktuarium Matki Bożej Ostrobramskiej w Skarżysku-Kamiennej. Przedstawiliśmy Maryi nasze intencje, prośby i dziękczynienia podczas Eucharystii sprawowanej przez naszego opiekuna ks. Łukasza przed obrazem Matki Miłosierdzia. Po Mszy św. poznaliśmy historię tego niezwykłego miejsca i zjedliśmy obiad w Domu Pielgrzyma. Wieczorem powróciliśmy szczęśliwie do Marek.

P1010443 (Kopiowanie)Wyjazd ten był wspaniałym czasem spędzonym w przyjaźni z bliźnimi, a także świetną okazją do pogłębienia swojej wiary. Każdego dnia wspólnie uczestniczyliśmy w Eucharystii, odmawialiśmy Liturgię Godzin, rozmyślaliśmy nad sensem swojego życia. Opiekę na nad nami sprawowali: ks. Łukasz Lach, p. Mariusz Kowalski, p. Bartosz Krokwiński i p. Marcin Tuźnik. Fotorelacja dostępna jest już w galerii.