1) Nazwa i adres ośrodka:
Ośrodek kolonijny „ Astur” Okuninka
(0-82) 571-70-37
info@astur.com.pl
2) Dzień wyjazdu – Niedziela 30.06.2013 r.
7.40 – zbiórka przy kościele św. Izydora w Markach, spotkanie z wychowawcą, pakowanie bagażów do autokarów
8.15 – spotkanie wspólne w kościele, błogosławieństwo na spokojną podróż i udany wypoczynek
8.40 – wyjazd
13.00 – przyjazd do Kodnia, Msza Św. w Sanktuarium Matki Bożej Kodeńskiej
14.00 – czas na posiłek i zwiedzanie
15.00 – wyjazd do Okuninki
16.00 – przyjazd do ośrodka, zakwaterowanie
17.00 – obiadokolacja
18.00 – spotkanie w grupie, omówienie spraw porządkowych i organizacyjnych, wprowadzenie w program kolonii
21.00 – Apel otwierający kolonie, modlitwa wieczorna
21.45 – przygotowanie do spoczynku
22.30 – cisza nocna
3) Najpotrzebniejsze rzeczy:
Do walizki lub torby podróżnej pakujemy:
a) Legitymacja dziecka i książeczka zdrowia ze szczepieniami (zapakowane w foliowy woreczek)
b) Lekarstwa (podpisane i przekazane p. pielęgniarce lub wychowawcy na terenie ośrodka)
c) Przybory toaletowe (szczoteczka i pasta do zębów, płyn do kąpieli, itp.)
d) Ręczniki pod prysznic i na plażę
e) Krem z filtrem zabezpieczający przed silnym słońcem ( 2 szt.)
f) Krem – ratunek po przedawkowaniu słońca
g) Czapka i okulary przeciwsłoneczne
h) Klapki pod prysznic i na plażę
i) Strój kąpielowy
j) Wygodne buty sportowe ( 2 pary)
k) Odpowiednia ilość bielizny osobistej, skarpetek, koszulek, krótkich spodenek, długich spodni, cieplejszych bluz, polarów…
l) Kurtka od deszczu
m) Pieniądze
n) Ulubiona zabawka, Przytulanka, gra ….(niekoniecznie)
Walizkę prosimy podpisać: imię i nazwisko oraz klasa.
Wielkim ułatwieniem przy pakowaniu jest zrobienie listy rzeczy, które są w walizce, wówczas dziecko raczej nie zostawi niczego w ośrodku. Prosimy nie przesadzać z wielkością bagażu.
Za telefony komórkowe i drogocenny sprzęt posiadane przez dzieci kadra nie odpowiada.
4) Do małego plecaczka pakujemy (zabieramy do autokaru):
a) Napój na drogę (najbezpieczniejsza woda)
b) Obfite drugie śniadanie (pierwsze jemy w domu)
c) Ciastka, słodycze…. (w miarę bezpieczne)
d) Chusteczki…
5) Dzień powrotu 12.7.2013 r. ( piątek)
Do południa wg programu ramowego.
Blok I – czas na pakowanie i porządki
12.00 – obiad
13.30 – wyjazd
ok. 18.00 – planowany powrót do Marek, przyjazd do kościoła św. Izydora w Markach.
Prosimy rodziców, aby po przywitaniu się z dziećmi zgłosili wychowawcy odbiór dziecka.